best of you

Jag har återigen tappat min hörlursplupp... Jag undrar var dom tar vägen hela tiden..

Jag hittade den jag tappat bort sen två månader tillbaks i min väska i fredags.. tror inte att jag då lyckas hålla kvar ett helt par hörlurar. Nej nej första jag märker imorse på breaken va att då va den andra pluppen borta... Det är lika magsikt som att man alltid tappar bort ena strumpan

Påtal om magi, vi va och såg 7 harry potter filmen igår .. min ända fråga nu är när kommer den på dvd så jag kan se den 5 miljader gånger till?
Jag gillade den. följde boken fint och dom har fått med asmycket. Jag va imponerad, visst vissa grejer va väl kanske lite annorludan från böckerna men dom fick med meningen med det hela och det tycker jag är det viktigaste!
Blir ju bättre i film då. Skulle va assvårt och förstå filmen om den skulle följa boken.
Tycker det är så läskigt när det är stor bild dock, syns så tydligt när man sitter med handen för haha. såg ut som jag satt i skydsläge ala hejjagskakrashamedettflygplan vid vissa av ormklippen men jag gillar inte ormar speciellt inte när dom hoppar mot kameran det är lite av det äckligaste jag vet!

Kommentarer
Postat av: Ewe

fyfan harry potter är då ingen barnfilm längre.. rena skräckfilmen ju :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback