bottom of my heart

Jag jobbar med julmusik i lurarna idag (japp jag hittade hörlurspluppen igen efter att tappat bort den ännu en gång efter att jag hittat den)

Bowling For Soup – All I Want For Christmas Is You

Måste ju köra lite bowling for soup med. Kausti gav mig det perfekta mellantinget.
Det är första advent nu på söndag och första adventsmys väntar. Vi ska sätta upp julgranen, ja jag vet grymt tidigt men det känns vettigt eftersom att jag är bortrest under julen så vill jag ha lite julkänsla tillsammans med amanda panda innan jag åker hem.
Om man nu säger bortrest när man åker hem :S
Bortrest från dublin

aja skumma grejer det där. Men om 14 dagar byter jag team. 10 arbetsdagar kvar på det här kontot känns lite skumt att lämna MITT team här, men jag kommer ju finnas på andra sidan byggnaden och kaffepaus måste man ju ha nån gång under dagen så jag får knata över till mitt älskade abb då.

Nu ska jag återgå till den delen av jobbet som inte är lika kul. Gå från break till avail men vem vet väntar säkert en trevlig kund på andra sidan ^^,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback