fingerprints

Idag längtar jag nått ooootroligt till sommaren. I helgen berättade mamma att planeran för att åka till Italien i sommar fortskrider och dom har redan börjat spana på lägenheter och hus som vi kan bo i. Olssons ska med också :D

I slutet av juli åker vi antaligen iväg och stannar i 10 dagar. Det ska bli så kul och så mysigt och Itanlien är ju det bästa landet av alla dom jag besökt (MAAAT). Vi ska åka runt och leka stenvändare och njuta av värmen. Lär va kokhett där nere då men det gör mig ingeting! det är mitt i sommaren och det är inte som om det finns så mycket sol här borta på irland ^^,

 

Här är ett av hotellen som det har kollats på.

Jag ska äta glass tills jag dör! och äta mat tills jag dör. allt ska innehålla mozzarealla ost med mohahhaw!

(japp jag har redan börjat spara pengar mamma)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback