förlåt att jag aldrig sagt förlåt

Kom hem från jobbet, käkade lite paj från igår (så sjukligt god fetabaconochbroccolipaj) och sen drog jag iväg ut och joggade. Amanda är sjuk o har sovit hela tiden sen jag kom hem så jag vet inte redigt hur hon mår just nu.. Ska se om hon vaknar snart.

Men joggingrundan gick sådär härligt bra som det bara går en gång och bland. Sprang på där i mörkret. Va tuvngen är ju kolsvart nu redan vid fem! och svinkallt har det varit idag! Känns som vintern är på väg.. Men det betyder ju att snart är det dags och åka hem en sväng och amanda fyller år snart ^^,

Nu ska jag fortsätta lyssna på daniel adams-ray nya skiva

Daniel Adams-Ray – Svart, vitt och allt däremellan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback