oh boy

Snöfallen fortsätter och graderna va visst nere på -10 inatt enligt irish times. Chans för att bli fast på jobbet finns om det börjar snöa ännu mer , så mamma om du läser och jag inte är hemma någon eftermiddag den här veckan är jag antaligen på någons soffa i waterville haha.
Prisa gudarna för vinterjackan jag fick förra året jag va hemma. Den har räddat än från många kalla och regninga / snöiga tillfällen här borta!

Men men nu ser det inte ut att börja snöa på ett tag :D förutom inatt.... vilket betyder att jag kanske inte kan ta mig till jobbet imorgon..oj.. va synd.....hö hö hö

hoppas få lite träning för mitt nya konto i eftermiddag. 6½ dag kvar tills jag byter roll och jag längtar ! ska bli kul med en ny utmanning ! lille desken kommer gå fint utan mig och när jag tänker efter en gång till. Jag kommer inte sakna den!! allefall inte jobbdelen och kollegorna är ju kvar wooop wooop snart är det dags för julsemester med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback