somwhere in the pages we forgott

Jag försöker hitta på nått att göra som låter tillräckligt kul för att jag ska göra det....
Det är torsdag eftermiddag / kväll och Amandapanda är hos Theo så jag är solo här i lägenheten (solo för att jag måste börja öva italienska nu innan juli)

Det står just nu mellan att
1. Ut och jogga i det askalla vädret
2. Städa mitt rum
3. kolla på big bang theory och chilla lite

nånting jag känner för är 1 men det är verkligen svinkallt hemma och jag har inga joggingkläder som klarar kylan plus att det börjar bli för sent för att jogga nere vid floden där jag annars joggar.

Nummer 2 kommer verkligen inte hända.......

Det kommer nog sluta med nummer 3 men jag njaa det verkar inte så jättekul ändå...

Tvättmaskinen har jag redan startat och den torktumlar just nu, Jag har färgat håret för att underhålla mig själv och jag har gjort lite gymövningar här hemma i min ensamhet... Hur tråkig kan en torsdag bli egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback