i wanna billionare

Jag va på jobbintervju idag för ett av medicinföretagen som har sin support här. Dock är det inte vanliga telefonlinjer utan deras escalation coordinator center .. Vilket betyder att rollen innebär bara eskeleringar och eskeleringar och severity tickets :D

Det skulle va jättekul men vi får se, det va en trevlig intervju och allt gick jättebra. hade lite problem och svara på vissa frågor. "vad skulle du ta med dig till den här rollen?" "jag" va visst inte det ända dom tyckte jag skulle ta med mig ^^ tänkte svara "the awesomeness of me" men det kändes lite väl kaxig. jag tog ett finare svar till slut. Min känsla av att aldrig ge upp och engagemang.

Men äsh da imorgon får jag feedback. Först nu är jag faktiskt nervös. Jag vet att de roller som går ut på det här stället är alltid tänkta för någon redan förutbestämt. Så chansen är lite men det kan va kul med feedback från människor jag aldrig träffat förut

Kommentarer
Postat av: Emme

Håller en tumme för dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback