en dag till

Om 7 arbetsdagar då ska det bli skönt att leva igen. Just nu är allt som har med utanför jobbet i sleepmode. Till och med mina blogginlägg är jobbrealterad med jobbskämt.. känns lagom gött. Dessutom har jag dragit på mig en släng av hlasfluss igen. Grymt passade. Hela mitt huvud snurrar och min hals är grymt irriterad på mig. Ska försöka att inte prata så mycket tills jag fått i mig lite antibiotika meeeen känner man mig vet man att det är ganska omöjligt. som tur var har vi sametime på jobbet funkar grymt bra om man inte orkar använda sin hals.

Jag kunde lätt jobbat hemifrån idag meen jag har ett möte till att gå på och det är vid 15.30 lagom bra tid...
slutar fyra sen med och mötet lär dra över tiden så då lär jag inte komma härifrån försen fem och då ska jag direkt till pharmacyt och hämta ut anitbiotikan för att sedan dra hem och jobba nån timme till.. woop woop


Kommentarer
Postat av: Ewe

men sheet va du får halsfluss! :O har du funderat på att operera bort halsmandlarna?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback