high up above or down belove

Helgen va underbar och jag det kan ha varit en av de bästa födelsedagarna på flera år . Amanda väckte mig lördag morgon med jag må hon leva spelandes från youtube ch framdukad frukost med jordgubbar och vindruvor och färdigt kalmarte. Sen fick jag presenter en liten badanka och omatchande strumpor kan det va det bästa?

Efter det spendrade vi hela dagen vandrades nere på stan i solsken och svettades för det va så varmt och gött, Vi käkade även lunch på ett jättehärligt tacoställe där vi tog en frozen margaritha satt och snackade skit och bara njöt av det härliga vädret som infan sig.

Sen köpte vi is och öl och begav oss hemåt en powernap och lite powernap och sen fyllde vi badkaret med is och öl och det kom en herrans massa folk. För varje människa som va där är jag tacksam det va så hilma härligt att alla kunde komma , verkligen alla! Vi drack öl och bulmers och skrattade och det va så hräligt. Sen drog vi iväg in till stan stannade på en pub lyssnade på live music och sen ner på nattklubben som bara spelar 80 talsmusik.

runt två tre nån gång drog jag och amanda till donken käkade en hamburgare och sen hem för balkongsnack och fix you :D

Jag vet inte varför men det va en helt fantastisk dag fastän jag saknade lille maria, fröken sjukling meeen hon kommer över på lördag då ska vi göra sushi

 

Här är också min födelsedagspresent till mig själv. Min nya väska :D

 

 


Kommentarer
Postat av: Ewe

Men va ee de jag ser där i bakgrunden? kärringvagnar?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback