Suckerpunch

ooooh idag känns det gött i benen. Kom hem från jobbet helt slut eg bestämde vi oss för att sova tidigt men jag fick när jag låg i sängen o tittade på dagens statusuppdateringar på facebook för 5711 gången att nehee jag ska ut o jogga. ooooooh shit va det gick bra för en gång skull, joggade nästinpå hela vår lilla runda men .. gick väl en så där 250 meter o sen va det på att igen!
Det va nått otroligt skönt , kom hem och amanda tyckte jag va lite röd i ansikte.. Kollade mig själv i speglen.. Såg lite ut som jag inte sett sol på 5 år och sen hade legat o glassat på en solig strand i thailand en hel dag..

Men för att komma med lite tråkigheter ska min TL sluta.. MIN TL! den bästa team leadern av alla. Men jag vet att nya äventyr väntar lille Murat där ute och han kommer sköta dom otroligt bra. Hur det går för oss på desken är en annan fråga men vi lär överleva ! Men minnet av murat dagarna kommer alltid finnas där :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback