Det är över nu

haha det jag va arg för hör om dagen va att jag inte fick ha GDF träningen för new hires bara för att min kära kollega ska ändra schemat istället. I en månad har jag gått och väntat på att han ska fixa schemat för att jag ska kunna hålla i en utav dom. Jag har berättat om hur mycket jag vill göra den här utbildningen och varför och han har lovat att han ska fixa till det så jag kan få det.
GDF har inte blivit implementerat på mitt nya konto, men det ska implementeras snart. Jag kan ju redan allt och tycker att dom borde utnyttja resuresen i mig som säger att jag kan allt om det här .


Men allefall det hela är löst nu efter att jag samlade mig själv och ännu en gång sa till honom att jag vill. Jag sitter inte på on duty skiftet den här veckan för första gången på ca 8 veckor. Dvs jag har tid och gå ifrån en timme för att göra utbildningen. Jag har fått mitt "ok du får gå en timme" och jag har aldrig varit lyckligare.. eller ok jag har väl varit lyckligare men det spritter lite i kroppen när jag tänker att jag får stå där framme och snacka om det här inför massa människor.. eller massa.. dom är väl 25 pers kanske.


Hej och välkommen till mitt berg och dalbane humör!

Kommentarer
Postat av: Ewe

shit snacka inför 25 pers o du ser fram emot det? jag skulle snarare skita på mig :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback