dont you want me baby

jag har 20 minuter o jobba.. Jag har redan fördivit 20 minuter med att sitta och snurra på min stol o försökt räkna till 60 så att det går ihop med när minuterna byter på datorn.. Det går inte så bra.. Men det har underhållt mig en stund.

Läste en artikel på aftonbladet att utråkning på jobbet kan göra att man mår dåligt.. surprise!


Jag har ingeting kvar att göra på jobbet. alla mail skickade alla mail svarade på.. sitter och stirrar på min lotus notes och trycker på F9 (jo för f5 är ju ingen knapp vi kan använda för refresh. ibm måste göra allt på sitt egna sätt)


Jag har druckit kaffe för att fördriva tiden med... gick inget vidare nu är jag så lagom koffeinstirrig


jag har gått igenom alla bloggar jag brukar läsa och dom jag inte brukar läsa...


Jag har gått in på random fotosidor för att se om jag hittar något intressant.. hittar inte ett jota..


Nu är allefall amanda inne på facebook igen. så nu kan jag underhålla mig dom sista 16 minutrarna.. eller 14 kommer det nog vara när jag klar med det här eftersom att blogg.se inte tycker om att göra breaker där jag vill att dom ska va

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback