here we go again

har jag haft tid o redigera bilderna från italien än? nej
har kommit igenom ca 400 av dom. Det betyder att det är ca 800 kvar. men jag ska försöka komma igenom dom i helgen. Men så jobbar jag i helgen plus att vi har återbesök av några kollegor från förra sommaren.
Sen är det d faktum att helt plötsligt har jag och amanda börjat träna. Signade upp oss i måndags
Tisdag träning
onsdag spinning
Idag träning med instruktör
imorgon fest
lördag jobb + fest
söndag jobb + träning
måndag bio
tisdag träning
vi har satt tisadg och torsdag som träningsdagar
men så va jag bara tvungen att testa spinning igen igår och det gick bra förutom att jag fick kram i foten haha men det ska man väl komma in i snart ändå.
ev dissar vi träning på söndag eftersom att man måste någonstans ta en dag för sig själv med

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback