what more can i do

Det är lite ensamt hemma i lägenheten nu och för att inte tala om på jobbet.. Min sametime blinkar inte alls lika mycket som den brukar göra. I vanliga fall brukar jag ha mina två små tards som pingar mig frenetiskt men icke sa nicke idag är det tyst..
Va tyst i måndags med men då märktes det inte lika mycket det va ju bara en dag, nu har det gått två ½ dag ..
Men bara några dagar kvar sen är dom tillbaka igen , Idag blir det pepparkaksbakining.. eller vi måste göra degen först... hmm får se hur det går men efter det ska jag och kausti bygga ett episkt pepparkakshus !
idag tänker jag även ringa mina föräldrar hemma i kylan och kolla hur dom har det, Hemlängtan blir alltid kraftigare runt jul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback