all of this

jag gick ifrån att sista kommentaren på jobbet va det jag beskrev i mitt förra inlägg dvs "I dont know how you managed to get through this day with a smile on your face the whole time?" till att jag möter maria i korridoren imorse och hon säger "Shit du ser trött ut!" till att sedan möta min TL som säger "well you look unhappy..."

Det är måndag.. och efter en awesome helg så börjar veckan återigen och jajamensan den börjar med att jag är on duty hela veckan.. igen.. och jag vet att nästa vecka är jag det med.. Men jag borde inte klaga för dom dagarna som jag inte är on duty klagar jag på att jag inte har något att göra ^^,
Aldrig är man nöjd ;)

Men en sak som är väldigt trevlig är att solen lyser! Jag älskar solen! och jag har nu ett fönster vid min plats vilket betyder att jag faktiskt kan se solen, min älskade sol! Inte långt kvar till 22 juli va? Då blir det förhoppningsvis massa sol och italiensk mat !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback