hey baby baby

Flygbiljetterna är utskrivna och dagens första kaffe intas just nu. Har inte så mycket att göra på jobbet. Chill. Gör mig ingeting.. eller lite för det jag gör istället är att tänka operation operation operation. Vid 14 (GMT) ska jag ringa sjukhuset och kolla vilken tid jag ska in på operationen

Annars var gårdagen mycket trevlig ^^,
Öl och massa folk är alltid trevligt, I helgen blir det lungt dock. Blir antingen lite stan på lördag och kanske en bio på kvällen får se vad som går. Tips mottages gärna

Nu ska jag fortsätta stirra på min sametimeruta och lyssna på dinos spotify lista
My Electronic Love (har jag sagt att min musiksmak börjar dala?)
Oh Baby baby la la la laa

Duschen i amandas badrum är fixad nu allefall , skickade mail till landlorden igår och fick svar direkt. Ska även hämta ut en ny swipe om låssmeden är öppen på lördag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback