hotel room service

Jag är så otroligt utråkad idag på jobbet. Gjorde klart allt jobb igår.. förutom ca 3 saker och dom är redan gjorda...

Det trista är att på det här temaet har jag ingen och snacka skit med när jag inte har nått och göra. Det hade man alltid uppe på ABB men här finns inte samma teamspririt som där uppe och inte heller behövs det då arbetet är mycket individuelt.

Nu är det dock bara två timmar kvar.. funderar dock på vad jag ska spendera dom med... Har suttit och kikat på massa fotogorafier idag från olika fotosidor.. Måste ju ta ut  lillklumpen på en fotosession snart. Hoppas på fint väder i helgen då blir det hålligång.

Vi har mycket för oss ^^
Lördag ska jag och amanda förhoppningsvis hinna med att ut och fota lite. dock ska vi redan vid 14 börja lördagens festligheter (nyktert för min del). Men tror jag ska ta med kameran då med. den lär inte få följa med många utekvällar efter det men den här gången kan jag passa på,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback