It doesn't really mean that I'm into you, hello

Amanda drar iväg till Sverige under helgen. Hon skulle åka idag vid 11.05. Vid 9.45 fick jag en ping av maria om att amanda ville jag skulle ringa för att hon glömde passet. Ringer amanda som då är påväg tillbaks till lägenheten. Det värsta är att vi har bara en swipe till lägenheten då jag tappade bort min under en joggingrunda i november och jag inte tatt mig till att ringa landlorden. Borde eg göra det meeeeen det blir aldrig av.. precis som allt annat med mig.. Ingeting redigt händer när det ska ^^,

Allefall hon lyckades ta sig in i lägenheten o när jag ringde henne sista gången var hon påväg tillbaks till flygplatsen vid 10.15 . Gaten tror jag stängde vid 10.35 Vi får väl se om hon lyckas ta sig fram ... Hon svarar inte i mobilen nu allefall så jag anar hon har klivit på planet.

Annars är det 4 dagar tills jag själv är i sverige igen. Men innan dess väntar en helg till i dublin. ikväll blir det woolshedöl då två gamla kollegor kommer tillbaks till denna gröna ö. Japp den är grön. Solen skiner men det blåser lite. Vädret här borta är så underbart nu. A okej inte igår då det spöregnade och blåste som in i norden. Trodde att jag va i australien i monsterstormen istället. Men det är lungt jag är fort på irland ^^

5 dagar till operation, är jag nervös? Som fan! Fast imorse när jag gick till jobbet hade jag en sån irriterande halsmandelont som jag absolut vrålhatar och har väldigt ofta vare sig jag har halsflus eller inte. Jag vill bli av med dom NU NU NU NU! men jag är inte orolig för smärtan efteråt. Mest flygningen hem och själva nedsövningen.
hur känns en nedsövning? som man sovit? eller är det värre? bättre? tänk om man vaknar mitt under? tänk om jag aldrig vaknar? tror dock inte risken för det är så stor. Dom flesta brukar vakna fint efteråt.

Men värsta tanken är att jag börjar blöda ur såren när jag flyger... va gör man då.. spottar blod i en påse tills man landar? antagligen , men folk kommer ju freaka på en om man börjar spotta blod överallt
Dessutom kommer man ha världens sämsta andedräkt, tänk om dom tror jag är full när jag ska flyga hem o inte låter mig åka? Får tala så lite som möjligt.. Inte redigt min grej men nån gång måste jag lyckas att vara tyst..

Annars väntar ju pentax k-x. Jag ställer alla mina tankar på min pentax k-x så jag slipper oroa mig för nått annat. Netonnet kommer va det första stället jag besöker när jag känner mig bättre.

Ska ringa mamma idag och be henne köpa hem piggelin och nyponsoppa! halsmadandeldieten :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback