let it go

Nu är jag hemma i dublinland igen och sitter i min säng och har precis käkat äggröra. Underskattad mat måste jag säga speciellt när man inte redigt är helt hundra i halsen.
Att äta går bra idag. Igår tog det total stop dock. Skulle äta middag men varje tugga och varje gång jag skulle svälja ilade det i hela halsen och käken. Så jag tog en panodil till av ilska och väntade en stund. 30 minuter senare lyckades jag få ner maten dock.
exakt 1 vecka sen operationen nu, saknar dock det där med att kunna prata.. Vete fan hur det ska gå när amanda kommer hem.. jag får väl köra nick och pek tekniken jag har kört i en vecka..
Imorgon är det jobb.. om jag lyckas sova inatt annars tänker jag sjukanmäla mig imorgon med. Med tanke på den nedsatta talförmågan kanske det vore en plan att stanna hemma med.. vi får se helt enkelt
Idag har jag bara käkat panodil och inte voltaren och dessutom minskat panodilen från 2 till 1 tablett. Och den tabletten äter jag bara innan jag ska äta.. Börjar bli bättre allefall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback