happy new year 2011

Så där då va 2010 förbi och 2011 har börjat sin början.
2010 var ett fantastiskt år. Det va new york och hälsa på emmepemme i början av året en otroligt rolig resa med min allra käraste vän. Shopping , mamma mia musikal och snökaos.
Sen i april började jag hänga med amanda och vi hängde hemma hos henne i corduff på grillkvällar och annat nonsens. Extremt roliga kvällar
Men det va först när sommaren tog fart mamma och pappa va och hälsade på tillsammans med olssons sen efter det flyttade amanda in vi hade inflyttningsfest och en sommar full med festligheter och massa gött folk kom in i bilden. Sen en sväng till Milano med jobbet, varmt som attan va det!
Hösten vet jag inte vad som hände med. Karin flyttade hit , vi längtade tillbaks till sommaren vi var på purty och dansade och helt plötsligt va det vinter och det va dags och åka hem till kalmar.
I år är det nya utmanningar, nya resor och nytt folk
Det blir london redan nu i januari och i juli blir det italien med familjen och olssons.
i februari kommer en hemresa till för att opera ut halsmandlarna men ack da
Det jag ser fram emot i år är fler awesome kvällar hemma i lägenheten med amanda och fler roliga kvällar i dublins uteliv och en massa härliga resor :D
Frågan är om 2011 kommer slå 2010...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback