just the way you are

På senare tid har nått skumt hänt..
Min musiksmak har börjat freakat ut. jag tror efter alla kvällar på dansgolvet att jag tappat bort mig själv i nån slags mainstream nojja

 

Efter ett tag har musik som denna kommit in på min spotify lista... min awesomelista... Jag tror jag tappat bort mig själv nånstans på ett dansgolv i dublin. Men jag börjar inse att man kan förändrats och att blink fortfarande ligger mig varmt om hjärtat tillsammans med taking back sunday the killers sum 41 och all annan musik man lyssnade på förut.

Dock idag kände jag att det gick lite för långt när jag helt plötsligt började försvara swedish house maffia och att deras låtar inte alls låter likadant. För ett år sen hade jag tänkt i min skalle att människan som sa det inte har nån vettig musiksmak.. Nu sitter jag här själv  "Det är visst skillnad på miami 2 ibiza och One" Men det är skillnad..

Nu ska jag fortsätta lyssna på min awesome! playslist som på senare tid bara fått top hits inlagd i sig... observera då att jag bara lyssnar på sista delen av playslisten för att jag lyssnat sönder dom andra låtarna..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback