magic magic magic

Igår var en förjävlig dag i bex förkylda kropp. Skulle gå o lägga mig , gick inte så bra mina öron gjorde så ont av förkylningstrycket o inget hjälpte. Vid kvart i ett släppte locket på ena örat flr en stud o jag lyckades somna. Fem timmar sömn är ju helt okej ändå dock skulle jag va glad om det släpper helt tills inatt.
dock börjar det redan kännas bättre. Nu har jag inte ont längre utan bara locket som sitter kvar

Jag vet det är mycket intressant som händer nu... "jag är förkyld"
Det är det ända som händer
Imorgon om öra och förkylning tillåter blir det en afterwork öl på woolshed. Men vi får se hur jag mår imorgon
Men vi tackar novartis för deras nässpray, Funkar fint fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback