Miami 2 Ibiza

Swedish House Mafia – Miami 2 Ibiza

som sagt min musiksmak mår inte så bra

"men bex lyssnar du på house och läser sportbladet jag känner inte dig längre!"
Senaste kommentaren från amanda

Fast sportbladet läser jag bara ibland när jag hittar en intressant artikel .. och ibland är dom intressanta speciellt om man suttit på jobbet hela dagen och redan läst dom allra mest intressanta artiklarna.. inte för att det finns så många men de få..

Jag har hört att dom här två veckorna ska vara några av årets deppigaste veckor (antagligen läst på aftonbladet)
Först tyckte jag att det inte alls berörde mig men sen slog det med som ett skott.. jag har varit asweird på senaste. Fightat med manpower, oroat mig för operationen nått otroligt, vatt asförkyld och allmänt hängig ^^

men snart är halsmandlarna ur.. Jag tror en change är på väg ... igen .. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback