tony the beat

En jobbig sak med att byta team är att min kollegor här inte har insett att jag tycker om att sjunga för mig själv och asgarva åt sametime... Det är lite det jag gör.. jag har försökt hålla mig ifrån att asgarva ashögt och även att sjunga högt..
Abbfolket va lite mer vana vid detta efter att jag och amanda minst en gång i veckan vickte oss av asgarv på varsin sida om desken
Dock råkade det brista idag när jag , karin och amanda i våran älskade lilla gruppchatt gick in på ett helkomiskt ämne angående... ehm.. beige manchester m.m
Asgarvade kunde inte hållas inne..

Direkt får jag en fråga om va jag skrattat åt..

Men han ska fan inte säga nått... om det är nån som frenetiskt sjunger på denna desk är det han som sitter bredvid mig,..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback