i feel on top of the world

Fasiken va bildlöst det är här i... Inget jag kan göra åt det just nu, sitter på jobbet och kikar omkring lite . har nu visat två av mina irländska kollegor vad spotify är , dom är facinerade kan vi säga! Tror jag borde bli säljare för spotify ^^,

Allefall dåligt med bilder va det.. undrar hur jag ska lösa det problemet.. Ska nog sätta mig hemma och blogga med bilderna jag tog i helgen dom har försvunnit i nån slags glömska ^^,

Det va så grymt skönt att ha pentaxen med sig ut på stan och sen komma hem titta på bilderna och redigera lite . Sitta och pilla inse att oj jävlar det där va ju en bra bild! :O
Jag blir lika chockad varje gång..



Hahahahahah gick igenom bilderna från arkivet i bloggen. Frankrikeresan! såg emma hade kommenterat en av dom bilderna på facebook. Fan va längesen jag träffade den kvinnan! Jag vill ha besök hemifrån!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback