Its time to try defying gravity

Blev torsdag bättre än resten av veckan?
Jajamensan :D

Börjar komma in i det nya teamet lite mer vilket känns så väldigt mycket bättre!
Vi är mest kända för att kolla på tv serier här nere .. av alla som går förbi "det är alltid minst fem pers som kollar på serier" det är sant. dock gör inte jag det. jag surfar en del dock , läser aftonbladet och barometern varje morgon kollar facebook ja..

Jag har fort kvar känslat att man gör något dåligt när man surfar sen helpdesk tiden så att kolla på serier när jag sitter på jobbet går inte ihop för mig.

Men va mycket roligare det blir att gå till jobbet på morgonen när man trivs som fan

Nu jobb!

Rick Springfield – Jessie's Girl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback