long road to ruin

Idag är en sån där lycklig dag...
Jag är ledig 8- 11 juli... vacation requesten är approvad (fin svengelska här) biljetter ska köpas. Sen blir det min livs första festival med band som foo fighters , jimmy eat world, the script , my chemical romance , coldplay och weezer! Dessutom antagligen blink 182 med . Jag vet det är typ två veckor innan italien och jag vet mamma jag ska spara pengar men jag kan ju inte gå misste om minst 10 bra band som måste ses innan man dör! Dessutom räcker pengarna jag looovar det är fem månader tills dess o i slutet av den här månaden ska en liten drös pengar läggas över till det svenska kontot..  en liten drös som räcker för italien till o med ;)

Kommentarer
Postat av: Bror

Hey jag vill oxå gå på konsert!!

Vad kostar biljetterna?

2011-03-12 @ 13:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback