the moon was shining

Idag är Onsdag och det är faktiskt musikal dags här borta i Dublin. Ikväll ska jag veronica amanda och karin dra och kolla på chess! Ska bli jättekul! min tredje musikal! och i en tredje stad. Hääärligt nu kommer man väl gå i flera dagar igen och tro att livet är en musika!
Är det bara jag som när jag sitter på bussen själv om eftermiddagarna brukar önska att alla i hela bussen helt plötsligt reser sig upp och drar ett dansnummer till min ipods musik?
Jag jobbar tidigt pass den här veckan. Asskumt men underbart härligt för just nu är det bara 1 timme kvar tills jag slutar... annars hade det varit 4 timmar kvar nu.
Det bästa är att dom sista 2½ timmarna går jag mest runt och lallar. Idag kaffe i solen som lyser !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback