min första instinkt va korrekt

Igår va jag och Amanda ute och vandrade i 5 timmar... 5 timmar!!
Först va vi nere på södra sidan vandrade omkring tog oss en subway macka i st steephens green för första gången det här året.
Sen vidare ner mot stan hoppade in på Champion o Amanda köpte nya joggingskor , jag köpte nya joggingbyxor sen gick vi hem drack vatten sen tog vi på oss våra nya plagg och gick ut igen. Denna gången norrut då kom vi till den botaniska trädgården i dublin. Där vandrade vi omkring tills vi inte hade nån energi alls kvar i kroppen men när vi kom tillbaka till vårat vanliga joggingstroke så tänkte vi "ne nu går det fan inte gå mer. Så vi joggade... Det va ingen bra plan. Eller det va väl lite bra i motionsyfte.
så här måndagmorgon inser jag dock att mina knän inte tyckte det va nån bra ide alls. Just nu går jag som en gammal 80 årig tant. Knäna knakar och det känns som knäskålen ligger felplacerad. Men äsh da kommer gå över lagom tills imorgon.
Men vilken härlig dag vi hade. Inget regn nånstans men med lätt molninghet. Härligt va det! Däckade i sängen vid 19.00 på kvällen , jättebra eftersom att både jag och amanda börjar 6 den här veckan! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback