galway girl

Sharon Shannon – the galway girl
Otroligt bra låt, mamma lyssna på den. Typisk irländsk så just nu sitter jag på jobbet o längtar för att gå till en irländsk pub o lyssna på livemusik men det får vänta tills helgen. Jag jobbar helg men en öl borde man hinna med en av kvällarna.
Idag va jag en sväng på gymmet innan jag tog mig till jobbet. Det är helt otroligt hur skumt det känns att träna på morgonen. Ställer klockan två timmar för tidigt , tar på mig träningskläderna och lallar iväg.. Först när jag kommer fram och har kört lite konditon i 10 minuter fattar jag att jag faktiskt är på gymmet och tränar och klockan är 6.30 på morgonen. Men det känns bra nu.. förutom att jag är helt slut i armarna .
Imorgon ska jag dra med kim på box fit class med. Får se första gången jag testar. men det ska bli kul som fan! :D
Ska försöka lägga upp lite bilder från wicklow här med. Helt fantastisk liten dagstur, otroligt vacker natur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback