its been a long night in new york city

Här är en av de små byarna som vi besökte.. kan namnet ha varit .. Avoca... tror jag. Besökte nått väveri.. inte jätteintressant men otroligt fint va det
Ett utav stoppen va där dom spelat in PS I love you. En film vi faktiskt såg på min födelsedag här hemma. Bra film , rekomenderas. boken är bättre dock. Inte långt bort spelades braveheart in med.
Här är folket jag åkte med.. vi börjar från vänster. David , Marcus , Rebecca , Sara , Kausti och Amanda
En liten del av guiness ägorna. Sandkanten som ligger till höger sägs vara tillagd där för att sjön ska se ut som en guinness ..
Här var vi.. vid.. en kyrkogård i en liten by.. jag har ingen koll på namnen alla va irländska o helt omöjligt att föröska fundera på hur det stavas o just nu orkar inte jag inte googla heller. Men nånting med Kevin.. som va en munk allefall. Stället plundrades av vikingar 4 gånger och av den egna befolkning ca 11 gånger..
Här va . the upper lake.. otroligt vackert va det.. vädret skiftade härligt under hela dagen. Hade både mössa och solglasögon med mig. Men det är ju irland så

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback