where you came from

Kings Of Leon – Radioactive
Har förlängt min hemmavistlese i oktober. va meningen jag bara skulle vara hemma 12-16 , men jag hade för många vacationdagar kvar så jag tog ut två till så jag kan åka hem 10-16 , eg skulle jag kunna åka redan på fredag eftermiddagen men väljer att spendera den första helgen i dublin istället för hemma , Kan ju inte missa för många dublinhelger.
På fredagen är mamma ledig från jobbet då ska vi åka upp till mormor och jag anar att vi får fläskfile i svamp o löksås.. en redig gammal klassiker som man alltid får hemma hos mormor , gör mig absolut ingeting den smakar mycket bättre när mormor gör den än när jag gör den rätten.
Idag bär det av till gymmet... Hej hopp hurtbulle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback