I want to break free

Idag blir det inte mycket gjort, Är nått otroligt trött, jobbade inatt ... tyckte jag fick sova mycket men det visar sig att fastän man sovit relativt mkt så är det inte så utvilande när man vaknar om o om igen av mobiler som ringer eller sametimerutor som låter., Tre timmars sömn fick jag utan störningar

I vanliga fall är sametimeljudet för nytt meddelandet ett av de bästa ljud jag vet , Inte inatt.. Men nu sitter jag där jag suttit hela dagen,, i soffan. Kom i allefall iväg och handlade mat med Amanda lite tidigare. Amanda har stått i köket och lagat mat och bakat kakor och gud vet allt hon gjort.

Jag har försökt powernappa men kan inte lyckas somna fastän mitt huvud känns tungt som ett bowlingklot


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback