remember when

Sitter på jobbet med två laptops och en extern skärm.. Känns ashärligt att ha tre skärmar riktade mot en med jobb jobb och jobb på dom , eller inte.
Tacka gudarna är onsdag snart över och torsdag kommer. Sen efter torsdag är det fredag
Fast som det märks sitter jag mer på 9gag.com och kollar på skitdålig humor och gör ingeting . Inväntar just nu Feedback från intervjun jag hade i måndags , kanske inte den bästa intervjun jag gjort men men eftersom ciaran är sjuk så gör jag redan jobbet som jag söker. Känns ju bra!
Så inte bara jobbar jag för mitt gamla konto och mitt egna. Jag fyller i för ciarans som incident manager med.
Men det är ändå inte så farligt förutom att mina ögon typ trillar ihop , Allt kaffe i världen hjälper inte just nu . Är en sån period när man bara är trött just nu , förhoppningsvis kommer vi dra ut i helgen och fira att både jag och Karin har fått nya roller, Annars blir det väl till att städa laga mat och gymma...
Jobba äta gymma sova jobba äta gymma sova...
Men imorgon är det mors födelsedag så grattis till henne ,
Imorgon är det ett år sen jag svimmade i duschen på morgonen haha Tacka gudarna för jag inte har några halsmandlar längre :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback