the heart never lies

just nu är det inte så jävla kul här hemma. fattar inte hur folk står ut. fattar inte hur jag ska orka me det här. Jag saknar londonlivet nått otrligt. att bara vara där gå omkring på gatorna och känna sig almänt lost men ändå hemma. Det känns mer som hemma där borta. Jag kan inte vänta att åka tillbax dit att då kanske få känna sig lite mer hemma. att tillslut få finna sitt hem där, Jag vill sluta gymnasiet så jag kan sticka mens aken e den att ingen vill åka med mig.Men nu tänker jag seriöst på att åka själv. Jag komemr aldrig kunna skaffa ett jobb eller löägenhet för den delen. dessutom e allt där asdyrt jag kommer aldrig ha råd att bo där. dessutom skulle alla mina pengar gå till starbucks kaffe för det saknar jag med som helvete..Nu måste jag sitta här hemma plugga natur och skriva svenskan som jag aldrig kommer att bli färdig plus det att jag inte ens har skrivit det o de ska va kalrt imorrn plus att de e muntlig redovisning vilket betyder att man borde veta lite va d e man säger innan man säger nått och inte läsa innantill.. jag ösnkar att det snart vore jullov o att jag hade massa pengar och ett jävla körkort. jag ösnkar att jag får se mcfly väldigt snart igen o att london egentligen inte är så långt bort. När jag äter min nästa pepparkaka o den delar sig i tre bitar ska jg öäsnka mig att jag nästa dag är i london jag kliver ut io inte rockneby.

you put the grey skies out of my way

onsdag 5 /12

började morgonen med att gå upp förbannat tidigt! kom inte redigt ihåg men den var väl 6 inte astidigt kanske men lite tidigt allefall. Jag och tilly åkte me tillys mamma till malmöcentral därifrån tog vi det smockfulla "hej-jag-pendlar-varje-dag" tåget vilket betyder att vi hamnade mitt i rusningstrafiken med våra väskor ^^. YAYNESS! sen av tåget och satte oss på flygplatsen (kastrup) och väntade på att få boarda vårt plan. vilket vi fick . men d va typ 20 minute försenat men d gjorde inte så mkt. Vi skulle ju ändå till london :D tilly o jag spenderade hal resan me att längta tills vi kom fram. Till slut kom vi fram. gav oss ivög på den långa resan från heatrow till kings cross där vi hade vårt lilla hotell/vandrahem eller vad man kallar d. checkade in och la upp våra väskor och lite sånt smått o gott. sedan stack vi ut till wembley för att olla läget ta reda på vart vi skulle dagen efter och lite sånt. Picadilly sen . införskaffade paraplyn en svenskflagga och godis. Sen bar det av hemåt då vi letat rätt på livsmedelsaffär. vi frågade han på hotellet var det var nånstans.. och de två konstiga typerna som stog o pratade. Skitsamma. gick dit köpte kortlek, pennor och ite annat smått o gott.. Tillbacks till hotellet och sova

torsdag 6/12

upp tidigt som attan igen för att gå ner äta frukost tillsammans med byggarbetarna . Sen upp duscha fixa sig i ordning o ner tillstarbucks köpa kaffe och macka o sen vidare ut mot wembley kom dit fattade itne vilken kö vi skulle stå i men satte oss i en radnom där d inte stog killar längst fram.. allefall satt där ett tag .. träffade två svenskar. tilly gick o kollade om vi kunde få tag på biljetterna hela tiden. så ajg satt mestadels ensam. Det spöregnade som fan oxå. så det vr svinkallt. Men allefall sen fick vi biljetter och insåg att vi stog i fel kö gick runt o ställde oss i rätt kö. o väldigt strax efter det kom en gubbe o delade ut lappar som sa att mcfly skulle tända julgranen utanför wembley vid fem så vi fick inte vara kvar i köerna. Så vi fick senare ett wristband med ett nummer.. 62 va mitt :D så vi gick därifrån och in på mcdonalds käkade lite pommes värmde oss under handfönene eller var det heter. till klev i spya. och sen satt vi o spelade kort ofolk undrade va vi höll på o vi skulle föröska förklara sjuan på engalksa.. d gick inte så bra. Sen gav vi upp o gick tillbax då stog det folk o tryckets vid staketet vid den lilla scenen som mcfly skulle stå på när dom tände granen. så vi stack upp och kollade runt vid wembley arena o njöt av det asdåliga vädret. Efter ett tag gick vi ner igen. väntae fick reda på att vi skulle hämta ännu ett wristband. ett rött sådant som fortfrande sitter kvar på min arm :D Japp japp sen var det dags för julgranen. mcfly kom ut efter en lång väntan och det känns fortfrande overkligt att de va så nära :D såg itne asmkt dock jag e ganska kort :P sen bar det av till nästa kö för ingången. jag o tilyl stog o va nervös ville komma längst fram! VI sprang iväg och in o så vidare mot scenen i wembley arena.. hih.. hittade en anna svensk vi hade prata me innan som satt ner för alla var tvugna att sitta ner så vi joinade henne på andra raden...hde en spanjor framför mig just då men sen när vi reste oss upp tog jag ett höjdhoppskliv rakt över henne! och längst fram o stog o hängde på kravallstaketet :D:D:D:D:D:D helt underbart :D höll mig vkar o där var jag hela konserten. först spelade elliot minor redigt bra faktiskt :D sen kom mcfly och livet va underbart :D danny nickade åt vårt fina svenska flagga :D a just d jag o tilly kiom itne bredvid varandra var litet rsit men överlevde ändå :D sen så spelade dmo.. d va färdig o vi åkte hem o la oss helt berusade typ. Går inte redigt beskriva hur det var.....

fredag 7/12

vi förlkste sova länge denna dag gic dock inte så bra för de serverade bara frukost till 8.45 hehe :D men allefal käkade frukost sen bar d ut på den londonsika staden för shopping trodde vi mens en hamnade vi på nått konstigt ställa båda kände igen men inte visste namnet på. plus att d va massa turister.. kom fram till att d va trafalgar square ^^ haha så vi tog o gick bort till buckingham och allt där borta o så vidare mot big ben och london eye :D så det blev turstning den dagen när vi tänkte d skulle bli shopping men vi begav osss edan vidare och jag köpte ett par convers til .. till min fina samlin plus fem skivor o lite smått o gott :D.begav oss sedan "hem" men vi stannade vid kings cross för att jag skulle fåb eöska platform93/4 ascoolt jaghar vatt där ^^ grymt pinsamt dock! :D på kvällen sedan gick vi på bio. fred claus.. redigt dålig. tilly o jag va aströtta så vi gick o la oss nätr ci kom hem.. klockan var väl 12 tro jag :s ganska sent.

lördag 8/12

denna dag bar det av mot harrods. var ju tvungen och kolla läget. fullsmockat me folk!! shit ahr aldrig träffat så mkt folk samtidigt! elt otroligt. sen letade vi mat o hittade ingen som vanligt. så vi begav oss mot london bridge men hittade mat på vägen o så stog vi där och kollade på tower birdge. blåste som fan! o regnade me men d gjorde d hela tidenn så. sen så vet jag inte reigt va vi gjorde me den dagne. köpte mcflydvd o lie andra dvder tror jag. vi gick hem o sen ner till tesco o kööpte lite allmäna saker. gick ut o åt pasta sen på kvälen :D o sen vi gick till tesc igen och köpte ben and jerryglass.. asgott!!!!! sen sov vi..

söndag 9/12

frukost, packa ner till starbucks o så vidare mot heathrow o sen hem igen det va d som hände den dagen.. kom hem vid elva o då han toaletten på tåget flöda över och en av panlelenrna i taket lossna... konstigt vagn jag satt i. kändes allmänt jättekonstigt att va hemma..

bilder finns på bilddagboken.... bara nga dock orkar inte lägga upp de från konserten.

ps nån som vill se nfg me mig i februari?!

I'm holding on waiting for you're call

back home o allt känns för jävligt var vi verkligen tvugna att åka hem!

london ägde d va allt o lite till inga sura miner jag vill bara tillbaks!! inget slår frontrow på wembley arena me mcfly bara nån meter ifrån sig! få nickar av danny o asgarva åt dougie när han inte kalrar kasta iväg plektumen.

åt helvete åt att komma hem!