o sen får känslorna bestämma

moahhaw! emmson e bäst! bäst på att läsa min hjärna o hjälpa min hjärna.. O eloise me arvingarna äger!! HAHA!!

jag sak snacka me emma ^^ typ nästa vecka.. föratt hon typ haft rätt o ag hatar henne för  d.. jag har inge to förlora lr hur? lr? lr har jag asigt mkt o förlora typ mobbad resten av livet men jag e redan retad för d hela .. utan att d ens e nått.. men d  e ju bara skämt.. min hjärna tål inte skämt.. bara sina egna o dom e inga bra...

måste göra engelska.. måste skriva kalrt loggboken.. har nämligen inte skrivit ett ord i den lr jo jag skrev igår typ att jag läste den 17 december vilket typ va för en månad sen.. höhöh.. o så måste jag kunna beskriva the plot tills imorrn men allt går bra jag inte deppig idag.. världen äger!! mohahw.. take a chanse dude!

engleska engeleska engeleska engelska engelska engelska engelska...UÄ!

Kommentarer
Postat av: Mamma

*dansar*

2007-01-14 @ 12:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback