you'r my ticket out of loserville

dagen till ära var skittråkig.. lr nee inte asigt tråkig men lagom tråkig för att jag skulle inse att jag absolut inte vill börja skolan igen.. brööl.. saknar allt me jullov sova , emmson, spontanfikor, scrubs även slipandet o målandet om jag får välja tar jag helllre det.. skititrist.. ska på tantgympa snart..t hank good för tantgympa.. o motion vilket e grejen eg.. aja..

har tänkt på hut få saker kan sätta sig på hjärnan saker som hände förra året.. typ en dag den sitter verkligen fast specilet nu när folk börjat prata om d igen.. vet inte va jag ska göra.. jag kan inte få bort känslan jag vill inte ha kvar den den e hemsk.. d e ashemskt jag har inget annat o tänka på därflör måste jag tänka på honom.. d e ashemskt d försvinner inte.. d va fan bättre förut om folk kunde sluta ta upp d bara min hjärna e helt fast på att behålla den dagen för aslänge sen kvar.. fy fan

jag vill inte redigt göra en summery av 2006 men jag känner at jag måste..förra året va kul.. d va en del som hände .. lr ganskamkt typ.. resa till gbg me klasskamraterna o sandrao emme var skitkul fast'n jag alltid blir så stressad när jag planera saker..sommarn var me askul . enerevet me emmson ute bland koskit o allt.. haha.. salve va kul lr dom två sista dagarna när man slapp dela ut reklam!.. litauen va me askulo så självkalrt dom där första dagarna av januari.. 23-25 januari.. sthlm fy va kul.. specilet träffa bambi åka iväg själv me emme o se sp igen.. o träffa seb ^^ lr träffa o träffa få autograf som inte var från en signering".. önska jag fick gå på fall out boy.. d e veckan innan rom dock tror jag o d e inte så jättelyckat!aja
 
2007 kommer me massa resor..närmast Rom som jag tror faktiskt blir av..Lubeck tror jag dock itne jag kommer till e nog inte jättesugen på d hellerScottland me jimmö i sommar får vi se snart eftersom mail skickat tills andrew nu..london me tilly i hösto antagligen dublin resá i trean ¨o så kanske sthlm me klassen i maj men d e inte stor risk heller inga e spikade så d känns tråkigt att prata om d för d kan lika va så att ingen av dom händer.. dock måst jag o tillyvän till london! sen vill jag på fob me.. får se hur d går

Kommentarer
Postat av: Ewe

Shit va många resor :O Och jag har inte en enda inplanerad :'(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback