watch the world

jahaa midsommar över .. som vanligt asigt trött efteråt och så orkar man itne äta ett skit för man åt aldeles för mkt igår. dåligt! att man inte fattar och slutar göra samma misstag hela tiden. men men det är väl så d ska va .. antar jag.

Vet inte redigt vad jag sak göra nu under sommaren blir nog massa dötid att göra ingeting . göra som jag bruaklr göra. läsa berg av böcker och lyssna på asigt mkt musik och bara njuta antar jag vara glad att det inte är skola. dessutom kommer ju sjunde harry potter boken nu o femte filmen! issh va jag längtar helt otroligt läste ut den sjätte boken igen idag. Så spännande =P .. frågan e om man kommer läsa böcerkna ever again efter det att sjunde boken släppts och man läst den och fått svat på alla frågor. kommer jag vilja läsa den igen. jag kan ju itne ge upp min harry potter obsseison bara för att den sista boken kommit.. nej nej =)

nehee imorrn blir d av att fira pappa 50 år. ojoj .. kinamat med familjen och mormor.
orkar inte med nån bild idag...

Kommentarer
Postat av: Ewe

längtar så till harry potter :D

2007-06-24 @ 13:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback