And I just want to be a part of this

jahaa va bra att den här funkar igen då.. dne har fan bytt mitt lösenord utan att ajg vetat et skit.. nbbuuää för blogg.se .. men men d tar sig ser att d hänt värsta uppdateringarna på det hela..

tilly e hemma från singapore o malaysia o allt va hon va nånstans :P bland blodiglar och fall out boyar.. lyxost!! grr.. men d e lungt jag över lever.. *host*

missar tre konserter jag faktiskt väldigt gärna skulle vilja se!.. neverstore nu på fredag i hutlsfred.. mamma ville inte köra upp o ner till hultsfred o d går inga bussar lr tåg så sent på natten så man lyckas ta nått sånt hem! sucks! fall out boy.. finns inga biljjetter o inte en chans till att jag skulle ha pengarna till det pluis att rom e veckan efter .. sen my chemical romance på påsklovet vilket dom sa nej till för väldigt länge sen..

vill träffa mina gamla vän Bamii igen ju! d e fan otroligt att d gått ett år sen senast!.. men vecka 17 då jävlar om d bara e för nån minut så vill jag träffa min vän igen!! gosh!!
och tilly me för den delen jag måste skaffa pengar så jag kan åka ner till henne.. grr.. d va så kul senast honva hä o o nu e d min tur att komma ner till henne.. en dag när vi var nere o lämnade brorsan räknas inte redigt som besök tycker jag :P.. to bad att hon va i tjotahiti nu när vi skulle ner me brors saker igen.. =(

men inte deppa loss totalt bara nga veckor kvar till ROM nu.. ska bli härigt d e t yo runt 18 grader där nere hela tidne nu.. fatta va d e om tre veckor till! härligt :D dock måste jag börja arbeta men det hela igen nu.. hm.. ska skriva ut de männskliga rättigheterna imorrn när jag e inne i skolan på en resurusdag! DEPRIMERANDe har matteprov .. plus att jag sussi o ajda ska klistra ihop kinesprojektet vi håller på med på historien.. ska ner till JC o se om jag hittar en grej jag vill ha o så ska jag ner på HM o se om jag hittar en ny kajal.. börjar köra ihop sig.. helst nytt svart nagelack me eftersom d andra e slut =(

Kommentarer
Postat av: Ewe

Bra ordentlig uppdatering o fin ny bild :D

2007-03-07 @ 00:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback