trapped in the past I just can't seem to move on

jahaa ännu en vecka har svishat förbi.. måste skriva min resolution har inte gjort d känner mig lite lätt.. stressad över det hela plus att det är svenska prov på måndag =( på romantiken o så åker vi ju mitt i natten mellan onsdag o torsdag åh gud d e så snart. trodde inte d skulle va så snart men nu står d här knackar på dörrn o jag ska packa i helgen.. dude weird! jag måste prova mina byxor..:S ehh skitsamma orka

veckan har vatt ganska kul faktsikt :D har vatt en skön sådan dock itne engelska provet igår men fy fan va kul klättringen var på idrotten klarade o klättra ända upp fan va ballt d va trodde inte ens jag skulle komma upp en meter .. fy fan va läskigt d va.. askul älsakr det hoppas dom nte gör d nästa torsdag då vi inte e där utan den efter!! d skulle vara underbarast!

har blivit totalt avis o har tänkt uy ungefär 75 miljoner sätt att döda fredrik på.. grrr.. tilly e inte skrytsam om d allefall henne blir man inte piised of på.. men va fan d får man ta.. livet går vidare .. nehee.. jag vet itne redigt mer va jag ska skriva..

har vatt asgrym på att kalga hela vekcna o när jag inte klagat har jag vatt asglad.. weird humörsväningar! d e okej om nån skulle vilja ta över dom =P nehee nu ska jag nog umgås lite me mom n dad som e hemma första helgen på tre veckor.. herregud.. dom har vatt borta asmkt!!!!

oh just d när mom n dad e i scottland kanske d kommer en typ norrländksfamilj hit o bor hos mig.. i vårt hus rättare sagt d va nån pappa hade gått brandutbildning med.. aa inte mig emot.. jag kommer säkert itne va hemma så mkt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback