I'm just a teenage dirtbag baby

Jag vet va jag vill göra.. eller okej jag e inte 100 % men jag e typ 90 % säker på att d e det här jag vill göra efter gymnasiet! http://www.ef.se/master/ly/programs/career/media/ london i 9 måader med engalska fotokurser o lite annat smått o gott.. täckte sen kombinera den med ett cambridge exam.. för engelskan.. Det skulle va så perfekt! jag vet jag ahr sagt att jag itne vill plugga efteråt men seriöst d här vill jag faktiskt göra. ! o man måste ju inte bo hos värdfamilj vilket jag gärna inte vill göra. jag vill föröska vara lite sjlvständig sen.. men jag vet inte hur jag ska få mina föräldrar att intressera sig för att läsa d o diskutera det med mig. dom verkar inte vilja att jag sak göra det. Men va fan jag vill faktiskt det! Det skulle ju va skönt om de kunde läsa det med o säga om dom tycker det är en bra eller en dålig ide men när jag säger till dom att läsa gör dom inte det. Va ska man göra för att få sian föräldrar intresserade av vad mans ak göra i sitt eftergymnasieliv.. ´dom e säkert intresserade men inte om den verkar det som... Det är vad jag e lite irriterad över just nu.
 
Annars är allt som vnaligt njuter till fullo av min mp3 o mina asbraiga hörlurar! jag älsakr dom! :D:D idag var jag o tog en kopp varm chocklad med ajda o emma vilket var molto trevligt! :D o igår var jag o fikade me emmson dock en kaffe den gången men oh ja det var också mkt trevligt!

tillys arm från london har två exakt likadana arband men har bara det röda på mig fortfrande :D

image24

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback