do you remember how it started

Idag hade min hjärna massa funderingar dock försvan alla ur när jag inte orkade tänka på dom mer. har varit en redig tänkardag. Gått och filosoferat för mig själv samtidigt som jag öst sand i den 30 gradiga hettan. men ack nej det är inte det ända jag gjort! jag har vatt med far min på bygg max. Vilket ställe. hur ball känner man sig inte när mn kommer dit i byxor fyllda med färgfläckar jag passade in bland alla andra ;) herregud det stället är fullt med karlar i olika åldrar som bär på plank och funderar på vilken mdf skiva dom ska ha. Det härlga var när vi skulle parkera bilen och parkerade bredvid en bil Jag blev lämnad kvar för pappa skulle bara in och parkera. Ï alla fall så i bilen bredvid satt en äldre dam... ni vet vad jag menad och pillar med ¨nånting näsa gång ja vänder mig om ser jag att hon sitter och stickar! Då kände jag att det var normalt av mig att sitta kvar i bilen och att det är onormalt att följa med som bärhjälp kvinna och i färgfläckadejobbarbyxor.

Men för att överg till andra tankar...
Igår sa thorulf något jag tänker mycket på. Vi satt vid vattnet ute vid enerevet i extrem het sol och njöt av vatten och vädret och livet. Det han sa fick mig att inse att det är det här som är livet. Jag kom inte ihåg vad ddet var an a men det var något i den stilen. Men i alla fall aldrig vill jag missa en svensk sommar. Det kan vara hur pissigt väder som elst men de där få dagarna av extrmt väder som vi nu haft. man lär sig att uppskatta de så mycket mer nu än vad man gör om varje dag var sådan. 

så okej jag orkade inte ändra min design ordentligt så nu ser den ut så här. om nån erbjuder sig får den mer än gärna fixa till den! jag orkar inte bry mig .. det är vitt och öppet och stilrent ;)

längtar tills onsdag som vanligt. Jag saknar mina vänner när jag är här hemma.....

Kommentarer
Postat av: Ewe

jag kan fixa ;D är inte proffs direkt med bilder o så, men jag kan göra snyggare färger o typsnitt :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback