vi gör det här för att vi måste vi gör det här för att vi får

Jag tänkte att eftersom varken bilddagboken eller facebook för tillfället inte tycker om att fungera på vår kära dator just nu så lägger jag upp bilder i bloggen. från den senaste tiden. fatta sommaren är sanrt över... jag har inte gjort ett skit..
 
min bror o jag hittade körsbär


köket som det ser ut just nu

skräp. visst är det fina renoveringsbilder ;)

ida o emma posar framför twingon när elin kom hem

jonas sussi o jag när sussi fyllde år.

så nu ville inte fler bilder ladda upp sig..
Igår var trevlig dag. tog en snabb sväng på stan med ajda när jag kom in till stan. sen träffade vi thorulf bror med vänner. macdonalds o sen hem till thorulf för att göra oss i ordning sen kom emma som inte vatt med oss på en evighet!! men nu jävlar! ;) sen ramlade folk in.o sen stack vi till stan.viket liv vi lever ;) jag ska ta med mig silvertejp nästa gång jag går ut. så jag lyckas hålla käften om saker jag ska glömma.....

Kommentarer
Postat av: Ewe

äntligen en ordentlig update :D man får nästan aldrig se bilder från dig numera ju :P väldigt mysigt kök :)

Postat av: Ajda

Hahaha! fin bild på mig och emma:P

2008-07-17 @ 23:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback