tonight tonight

idag har vi varit på porterhouse north och druckit härlig svensk cider ! oh ja det var strawberyy and lime eller som man säger där hemma jordgubb och lime!  denna härliga ubergoda cider för söt för att finnas. dock känner jag mig lite väl irländsk när jag sitter och känner för lite bulmers pear ! irländsk cider tycker väldigt mycket om den speciellt när det är den med päron i . Äpple inte like ok men fortfarnade mumma. dom flesta tycker den är för jävlig allefall svenskarna men me love päroncisdern

men i allfall nu har vi hamnat hemma har hamnat här  med malou  som är ny på vårt konto sitter och kollar på sex and the city filmen. eller rättare sagt dom kollar jag sitter vid datorn men det är nice. förösker laga kladdkakan som jag gjorde till studenten. den asgoda rackaren som alla älskar.. eller ok men bex älskar i allfall.


Kommentarer
Postat av: Ewe

fan va du uppdaterar :D good girl :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback