a christmas carol

Veckan har spenderats med att jobba fem pass det betyder att utanför jobbet har jag knappt gjort nånting. Man sover mest. När man går upp så tidigt på morgonen så försvinner hela den obefintliga dyngsrytmen och det ända man tänker är upp dusch tvätta piercing jobb lunch jobb hem mat tvätta piercing sova och sen likadant igen. Man vet inte vad det är för dag och man går mest i en lång dvala i väntan på nästa vecka.

Men lite har vi ändå hunnit med denna vecka jag och elena. ( ja jag vet det är onsdag men som sagt ingen koll på dagar eller tid)

Jag och elena var i lördags på bio. st trininans eller något sådant. Det var en massa knack knack där inne och jag och elena satt och skakade utav ilska. får nog se filmen igen för fy fan kunde verkligen inte koncentrera mig

 

Vi har även dekorerat vår lille julgran och ja det saknas massa men den är fin ändå :D

 

 

I måndags stog jag för matlagandet vilket händer ungefär två gånger om året (nudlar räknas ej)Måndagen till ära blev det lite kycklingbaconostelisostisås med pasta Nom Nom Nom

 

Sen hej hopp va det tisdag och jag och elena stog på busshållsplatsen och frös ihjäl i 40 minuter innan vi gav upp och tog IBM bussen hem vid fyra. Då käkade vi lite mat sen tadaaa gick vi återigen på bio. Denna gång a christmas carol med jim carry Världens SÄMSTA film. Se den ej!

 

Idag på jobbet fick jag ett PARCEL IN MAILROOM! lite av det bästa som finns är att lite oväntat få ett paket tills igen Denna gång från världens bästa storebror! och kan man gissa va det inte värsta helkvällen! Harry Potter and the halfblood prince och popcorn bilar och gott och blandat! jag vet jag har världens bästa bror


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback