Blue Carolina

Jag förösker att fixa min design på bloggen återinge. Någonting att spendera dagen med nu när elena är borta ^^
dock tror jag hon drog hem med mitt minneskort inte bästa sitatuinen men behöver ändå köpa mig ett extra så hej hopp i lingonskogen vill toppenide att göra det nu då det verkligen behövs med :D

Ska så fort jag är färdig med min egna desig fortsätta på elenas. Satt upp för nån söndag sen till väldigt sent på kvällen bara för att göra bilderna till hennes. men nu jävlar ska den snart vara färdig. jag postar en länk sen så fort jag är färdig med det

Kommentarer
Postat av: Emme

I LIKE! O det känns verkligen som om det var hundra år sedan vi stod ute i kylan efter tantgympan, o viskande dagens skvaller när mormor gick förbi :P Längtar så till februari!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback