bye bye bye

Ledig idag. Ända lediga dagen på väldigt länge känns det som efter att ha jobbat frenetiskt sen jag kom tillbaks från semster. Det har varit övertid i en evighet och sen den här veckan jobba fem pass och jul Inte det allra härligaste
Det härligaste är att jag nu har en vecka att jobba. Denna vecka med mer ansvar än vad jag nånsin förväntat mig . Dom kom på i fredags att dom inte har nån som tar hand om allt det där andra så hux flux fick jag ta lite av det med. Men det kommer inte va mycket men tröttheten kommer ta över för mig och mina kvällar lär bli tidiga Speciellt när elena inte är här heller ingen och snacka skit med om kvällarna ^^

Skulle eg haft ledigt den 1 januari men dom kom på att ingen smo jobbade då ahde jobbat längre än 3 veckor typ så hej hopp i lingonskogen vems nyår ska vi ta .. hmm.. vi tar hon som inte verkar ha nått liv.. Hej bex jag tar tillbaks din ledighet på nyår.. Tack tack

Känns som helvete fryst lite till is här borta jag orkar inte redigt jobba nästa vecka och alla andra veckor framöver det har varit så mycket jobb på slutet att jag inte orkat nått annat än att sova.

New york 9-14 kommer va min semster och det kommer va underbart

Jag orkar lite nu att jag inte valde att va ledig vid jul istället för i november. Men men här är vi och vi tar väl livet dit det bär oss

Kommentarer
Postat av: Elena

haha, häng i honourable one :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback