you never returned that call

Sitter här hemma i lilla älskade rockneby och äter frukost ala bex! nybryggt gevalia mellanrost och läser Barometern mmmm livet är gött!



Jag och ajda ska snart mötas inne i stan för att sitta på ett fik hela dagen för ingen av oss orkar nått mer och jag tror jag vatt runt 500 varv i varenda affär i kalmar nu suck. Det här stället är inte så livat. Ikväll ska vi återigen bege oss mot km för gamla tiders skull. Får se hur mkt folk det är där. Inga antagligen men men ^^

Det bästa med att va hemma är att få snacka skit med ajda o sussi och att bror min har vairt här :D Alltid lika kul att sitta hela familjen och äta massa mat tills man storknar och snacka en jäkla massa skit
Ja just det har även hunnit med mina andra två familjer :D Olssons och Svenssons samma sak där för mkt mat och massa trevliga skratt. Inte för at tjag , maria och elena inte alltid asgarvar men ändå :P

Gosh saknar mina små dublinare alltid lika skönt att komma hem....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback