Hela världens hunger samlad i dig

Amanda landar om två timmar ^^ bara två små timmar kvar

Men eftersom jag och cathrine är så väldigt finurliga har vi en plan mohahahhaw. okej planen är väl inte så jättehäftig. men jag ska snart bege mig iväg en stund


Senare ikväll är det kräftskiva ute i clonsilla hos noobsen, På en söndag? jajamensan speciall importerade kräftor från sverige hahah från början säkert från kina.

Saknar när vi va små och fiskade kräftor i augusti varje år. Det va alltid lika spännande och sitta o vänta med hoven o sen fick man lysa lite fint med ficklampa ibland för då fick man se om man hade nått i o så snabbt upp så låg det ett par kräftor där i.
Sen fick dom ligga i span o kravla runt tills dess att vi tog hem dom till mormor som kokade dom .


När jag va hemma i november förra året hade mamma o pappa sparat kräftor tills jag skulle komma hem så vi hade kräftskiva och julbord samtidigt ^^. Har jag sagt att jag längtar hem lite just nu?

16-28 december har jag begärt ledigt. ska tjata lite på laura på måndag och se om hon kan godkänna den tidigt så jag kan boka flygbiljetterna snart. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback