just be yourself

Idag ringde jag hem. Jag saknar hemmet nu nått otroligt. Jag vill hem en sväng, cyckla runt nöble eller till ljugnäs en stund, stadslivet tar på en ;)

Jag tänker kolla om jag kan lyckas få ledigt den 2-6 september sen tänker jag dra hem. För fem dagar av att bara vara. Bara vara hemma , ska besöka min mormor med. Saknar min mormor hon är för trevlig när jag bli pensionär ska jag bli som henne. Baka massa kakor sticka strumpor och berätta samma historia flera gånger (nånting jag redan gör men ändå)

Hem och umgås med Mamma och Pappa och bror. Fredagskväll i soffan hemma :D med en kopp te!

Det är inte så att njuter av varje dag här borta men ibland behöver man en liten paus och efter en helgalen sommar med noobs så ska det bli skönt med fem dagar hemma i byn. Flygbiljetterna va ändå inte asdyra och det kommer va värt varenda krona!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback